هدیه ی خدا

سورپرایز خدا ....

1393/4/7 17:12
نویسنده : مامان مریم
904 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام ......

من مامان مریم مامان دوقلوها علی و دانی هستم که برای خودشون یه وبلاگ جداگانه دارن ...علی دانی میرن کلاس اول ...

من توی یک شهر شلوغ و غریب دور از خانواده زندگی میکنم ....خیلی تنهام هرچند خانواده همسرم اینجا هستن ولی بازم خانواده خود آدم چیز دیگست ....با اومدن علی و دانی خیلی از تنهاییهام پر شد ..

داشتم به زندگی ادامه میدادم و مشغول آماده شدن برای رفتن به شهرمون میشدم که یهو سردردهای  شدیدی گرفتم که رفتم دکتر و یک سری قرص اعصاب بهم داد یک هفته قرص هارو خوردم که دیدم پریم عقب افتاد وقتی سه روز گذشت قرص هارو قطع کردم ...رفتم و بی بی چک گذاشتم دیدم جوابش مثبته خوشحال شدم ولی یک نگرانی در من بوجود اومد اونم بخاطر قرص ها یی که خورده بودم ...رفتم دکتر زنان یک سری آزمایشات برام نوشت و سونو ..آزمایشاتو انجام دادم و هفته بعد رفتم سونو 

دکتر سونوگرافی گفت بچه نیست و قلبش نمیزنه منم نگران جواب سونو و آزمایشاتو بردم پیش دکترم

دکتر گفت باید سقط بشه ...یه سونو اورژانسی نوشت و گفت دوباره انجام بده اگر دوباره دیده نشه باید سقط بشه ...برای جواب آزمایشمم گفت که قندت بالاست و دوباره آزمایش نوشت ...من با شنیدن این حرفها تا خونه گریه کردم چند روزی حالم گرفته بود ...ولی با اومدن به نت متوجه شدم که یک هفته بعد سونو برم بعد از یک هفته رفتم سونو و دکتر گفت که بچه سالمه و قلبشم میزنه ..آزمایش قندم دادم و دکترمو عوض کردم وقتی جواب آزمایشو بردم گفت قند نداری...ااز خوشحالی میخواستم پرواز کنم همونجا از خدا بخاطر همه چیز و هدیه ای که بهم داده تشکر کردم ...

قبل از اینکه بخوام باردار بشم میخواستم زیر نظر دکتر باشم که بچم دختر بشه که مونس تنهاییهام بشه ولی خدا خودش سورپرایزم کرد ....خداجونم تو همیشه کنارم بودی و هیچ وقت منو تنها نذاشتی ازت ممنونم ...

حالا چرا اسمشو انگور گذاشتم بخاطر اینکه یک شب که میخواستم بخوابم از خدا خواستم که جنسیت بچمو تو خواب ببینم ...منم خواب دیدم که مادرشوهرم از یک باغ انگور برام دوتا خوشه انگور سبز چید...نمیدونم تعبیرش چیه ولی هرچی هست میدونم خوبه ...منم بخاطر این اسمشو انگور گذاشتم 

خدایا یه بچه سالم بهم بده ...

پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

مامان و آیلین
7 تیر 93 18:07
سلام مامانی مهربون انشااله به سلامتی یه بچه سالم به دنیا بیاری وبلاگ جالبی دارید دوست داشتین به وبلاگ ما هم سر بزنید خوشحال می شیم .
مامان سیما
7 تیر 93 19:46
سلام مامان جونی خوبی ؟ بهت تبریک میگم مامان شدنتو عزیزم . خدا هم نی نی منو حفظ کنه هم نی نی شما رو انشالله ... آمین
مامان مریم
8 تیر 93 1:09
مامان سیما ممنون عزیزم ...انشا اله سلام مامان آیلین چشم عزیزم ممنون
مامان سیما
8 تیر 93 1:22
مامان باران
8 تیر 93 11:15
سلام عزیزم من تازه دیروز فهمیدم دارم مامان میشم!!منم خیلی دوست دارم نی نیم دختر بشه! از الان دلشوره روزیا دارم که باید برم صدای قلبشو بشنوم! راستش الان دو روز دل درد کمر درد دارم مثل درد پریودی!دیشب تا صبح کابوس میدیم که نی نی پیشم نمونده !!دعا کن مشکلی واسم پیش نیاد ایشالا شما هم ماه های باقی مونده را به سلامت بگذرونی
مامان سیما
8 تیر 93 13:11
الهی که من قربون اون انگور کوچولو بشم
مامان مریم
پاسخ
___________________ خدانکنه سیما جونم ....بچم یه خاله مهربون داره
مامان سیما
10 تیر 93 0:22
معلومه نی نیامونم که تقریبا هم سن هستن . آخ جوووون مامان مریم جووووووووووووووووونم آره عزیزم نی نی هامون هم سنن مراقب خودت باش
مامان مائده
28 تیر 93 11:44
ایشالله که سالمو سلامته عزیزم نگران نباش
مامان وبابای ساینا
28 تیر 93 21:19
سلام عزیزم فدات بششم مبارکه من فکرمیکنم یدونه گل دختر داری تو دلت با خواب که دیدی
بهاره
3 مرداد 93 16:18
سلام عزیزم خوشحال میشم تو وبلاگ نی نی مون ببینمتون.باارزوی سلامتی روزافزون هر دوتون.
ENIS
20 مرداد 93 14:13
ای جونمعجب فندقی این کوچولو....سلام عزیزم انشالاه به سامتی مساد کنارتون اگه دوقولوو باشه چه حالی میده...اوه اوه... راستی منم مثل خودت شهر غریبم با این تفاوت که من تنهای تنهام با همسرم و این جوجویی که داره هر روز بزرگ و بزرگ تر میشه و مامانشو لگد بارون میکنه و من به خاطر هر لگدش خدارو شکر میکنم امیدوارم دوستای خوبی بشیم اگه راضی به تبادل لینک بودین به من اطلاع بدین تا بلینکمتون بای پسرای گلتم ببوس
مامان فرشته كوچولو
29 مرداد 93 11:54
سلام اميدوارم به سلامتي ني ني هامون بيان بغلمون ، خوشحال ميشيم به ما هم سر بزنين راستي آدرس وبلاگ دوقلوهاتو بذار ببينيمشون ، من عاشق دوقلوام لينك شديد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه ی خدا می باشد